24/7 Support

Potrzebujesz pomocy?

Prywatność konta

Twoje dane są u nas bezpieczne. Stosujemy szyfrowanie SSL i przetwarzamy dane zgodnie z RODO. Nigdy nie udostępniamy Twoich informacji osobom trzecim bez Twojej zgody.

WSPARCIE KLIENTA

Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Odpowiadamy na wiadomości w ciągu 24 godzin w dni robocze.

GWARANCJA JAKOŚCI

Oferujemy tylko sprawdzone produkty renomowanych marek. Każdy produkt objęty jest gwarancją producenta oraz 14-dniowym prawem zwrotu bez podania przyczyny.

faq

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Wybierz produkt, dodaj go do koszyka, a następnie przejdź do kasy. Wypełnij dane do wysyłki, wybierz metodę płatności i potwierdź zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.

Akceptujemy płatności przez PayU (szybki przelew), BLIK, karty płatnicze (Visa, Mastercard) oraz PayPal. Wszystkie transakcje są szyfrowane i bezpieczne.

Dostawa na terenie Polski jest całkowicie bezpłatna dla wszystkich zamówień, niezależnie od wartości.

Zamówienia realizujemy w ciągu 1-7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Po wysłaniu paczki otrzymasz e-mail z numerem śledzenia przesyłki.

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem trackingowym. Możesz też skontaktować się z nami mailowo podając numer zamówienia.

Tak! Masz 14 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny. Produkt musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Wystarczy wysłać nam e-mail z informacją o zwrocie.

Napisz do nas na sklep.biuro.obslugi@gmail.com z numerem zamówienia. Poinformujemy Cię o adresie do wysyłki zwrotu. Pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

Tak, wystawiamy faktury VAT. Zaznacz opcję „Chcę otrzymać fakturę” podczas składania zamówienia i podaj dane firmy. Faktura zostanie wysłana na Twój adres e-mail.

Skontaktuj się z nami jak najszybciej na sklep.biuro.obslugi@gmail.com. Opisz problem i dołącz zdjęcia. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

Napisz do nas na sklep.biuro.obslugi@gmail.com lub zadzwoń pod numer 780-524-397. Odpowiadamy na wiadomości w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Masz inne pytania?

Koszyk